Jun 28, 2011

Permulaan Yang Baik

Assalamualaikum..

Lama juga tidak menjenguk di sini, Izz Zayani kini telah berpindah atau menetap di rumah sewa bersama sahabat-sahabat tercinta.Terima kasih sahabat-sahabat yang cukup baik dan melayan Izz Zayani dengan baik semoga persahabatan dan uhkwah ini berterusan hingga ke akhirat sana. ^_^

Ucapan sekalung tahniah atas kejayaan sahabat mengadakan Majlis Bacaan Yasin dan Doa Selamat serta Tahlil sempena memasuki rumah sewa baru ini.Alhamdulillah semuanya berjalan lancar walaupun terpaksa berkejar-kejaran kerana risau barang-barang tidak cukup namun alhamdulillah semua berpuas hati dan majlis dilihat teratur dengan tetamu yang hampir atau lebih daripada 70 orang.Terima kasih kerana sudi hadir pada majlis kami ini.

Kini kaki kembali melangkah dalam alam pendidikan,mulalah episod baru seorang mahasiswa menelaah dan kembali membuntangkan mata melaksanakan tugasan sehari-harian sebagai seorang mahasiswa serta mencuba yang terbaik melunaskan tanggungjawab yang digalas di bahu ini.

Permulaan semester yang baik dengan keputusan peperiksaan yang tidak mengecewakan namun masih terasa banyak kekurangan kerana tidak mampu memperoleh keputusan sehebat sahabat yang lain.Bagi sahabat sekumpulan belajar, Alhamdulillah semuanya mendapat keputusan yang baik.(semester ini kita buat study group lagi)

Dalam semester ini juga satu lembaran baru dibuka,moga hati dibuka luas menerima takdir ini.Takdir apakah ini?Pastinya takdir yang menemukan hati dengan jiwa yang sukar ditafsir.Moga pencarian ini dihentikan di sini moga keredhaan dan restu dariNya dan dari semua diperoleh. InsyaAllah,akan diikat dan disimpul dengan kemas. Semoga apa yang dirancang terus mendapat keberkatan dan dipermudahkan..

Ya Allah,limpahkanlah dan murahkanlah rezeki kami..amin...

No comments: