Mar 19, 2011

Semoga Berjayalah!! :)

Nasihat dah ku beri (sekadar nasihat yang boleh la,habis semua buku-buku daku rujuk,termasuklah seorang insan yang membantu ku pada pagi itu..terima kasih ya :), kita doakan yang terbaiklah buat mereka)..sekarang terletak pada andalah yang melaksanakannya..semoga berjayalah perancangan anda.


Suci dan tulus betul niat anda,semoga buah hati anda akan terbuka hatinya, yang penting paling gembira bila anda nyatakan ayat.."kalau bolah saya nak dia tahu yang saya sayang dia sangat..saya nak dia jadi isteri saya sebab bukan sebab kecantikannya tetapi sebab dia baik"..aduh2..saya yang dengar pun terharu apatah lagi insan tersebut..Semoga berjayalah!!
Semoga berjaya membina masjid dan istana cinta anda akan kekal.. :) 


Saya sebagai sahabat hanya dapat berdoa dan membantu apa yang termampu selebihnya ingat tau Allah..
Bak kata seseorang "Dia kan ada"  (curi ayat orang..hihi)
InsyaAllah yang terbaik untuk anda berdua andai niat itu murni pasti ada jalannya...

No comments: