Dec 20, 2010

Maha Pengasih Maha Penyayang

Semua ini mengajar aku erti sebuah kematangan.Selama ini aku rasakan aku cukup kuat untuk menghadapi dugaan namun dugaan kali ini bukan sahaja hebat malahan cukup kuat memukul kehidupanku.

Namun..dugaan ini aku redha..terima kasih Ya Allah.
Mungkin kerana dosa-dosa ku Engkau berikan dugaan ini kepada ku untuk melihat sejauh mana hambaMu ini tahan menghadapi dugaan ini.Ya Allah sungguh hambaMu ini terasa sangat lemah.Lemah dengan penderitaan hati yang sakit,terasa benar-benar perit menahan kemarahan.Ya Allah andai masa untuk ku menahan kemarahan ini masih panjang tolonglah Engkau titipkan kesabaran dalam diri ini.



Yang aku mengerti,aku seharusnya bersyukur kerana aku diberikan dugaan tanda Engkau masih mengingatiku dan aku tambah bersyukur kerana dugaan ku tidak lah sehebat dugaan saudara-saudara seagama dengan ku.Terima kasih Ya Allah..Kau Maha Pengasih,Maha Penyayang..

No comments: